У Києві розвивають розумну електромережу. ДТЕК Київські електромережі презентував план вдосконалення інфраструктури електричних мереж міста

У Києві розвивають розумну електромережу. ДТЕК Київські електромережі презентував план вдосконалення інфраструктури електричних мереж міста

06.02.2020
ДТЕК

Нові й модернізовані енергооб’єкти, smart-технології, сучасний клієнтський сервіс та покращена якість електропостачання. ДТЕК Київські електромережі презентував План розвитку столичних електромереж до 2024 року. Енергетики прагнуть забезпечити зростаючі потреби киян в електроенергії та підвищити надійність енергопостачання столиці. Для реалізації планів потрібно вкласти 8,8 мільярда гривень за п’ять років.

«Наш фокус цифровізація управління інфраструктурою електричних мереж, підвищення надійності електропостачання та якості обслуговування клієнтів. За  прогнозами компанії, до 2024 року споживання електроенергії в Києві зросте орієнтовно на 9%. Щоб відповідати зростаючим потребам побутових клієнтів та бізнесу, ми будуємо нові об’єкти та модернізуємо існуючі, впроваджуючи технології SmartGrid», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські електромережі Маріс Куніцкіс під час презентації, яка відбулася 6 лютого в Академії ДТЕК.

Планом розвитку енергетичної інфраструктури Києва передбачено, що до кінця 2024 року в столиці побудують 4 нові великі підстанції 110-10 кВ: Одеська, Лук’янівська, Брест-Литовська, Кабельна Нова. Побудують 51 кілометр ліній електропередач 110-35 кВ, реконструюють 1 753 кілометри мереж та 231 енергооб’єкт.

Сьогодні обладнання 64 високовольтних підстанцій керується дистанційно. В результаті реалізації проєкту цифрове управління буде встановлено на 4 261 об’єкті низької та середньої напруги. Це дозволить дистанційно керувати мережею на кожній вулиці та оперативно реагувати на аварійні ситуації, а отже, підвищить надійність енергосистеми.

Отримані з автоматизованих об’єктів дані оброблятиме оновлений програмний диспетчерський комплекс SCADA. Він, аналізуючи інформацію, зможе не тільки допомагати керувати мережею, а й прогнозуватиме можливі аварійні ситуації та пропонуватиме варіанти вирішення. Що значно підвищить якість енергопостачання.

Сьогодні цифровізація торкнулася кожного десятого киянина. Проте вже за 5 років розумний лічильник працюватиме у кожного третього. Такі прилади позбавлять клієнтів від потреби передавати покази споживання та допоможуть заощадити.

Діджиталізуються й ремонтні підрозділи ДТЕК Київські електромережі. Вже навесні цього року їх роботою почнуть управляти за допомогою smart-комплексу «Мобільні бригади». Це, за прогнозами енергетиків, на 15% зменшить час ліквідації аварій, пришвидшить на 30% виконання заявок клієнтів. 

Докорінних змін зазнає клієнтський сервіс. Компанія фокусується на розвитку онлайн-каналів обслуговування. Зокрема, минулого року запустили клієнтський портал, на якому вперше стала доступна карта планових відключень, а у 2020 році з’являться чатбот та мобільний додаток.

«Завдяки реалізації наших планів ми здійснимо якісний стрибок у надійності, оперативності та сервісі. Клієнти отримають більш стабільне електропостачання, а місто – фундамент для створення SmartCity», підсумував очільник ДТЕК Київські електромережі.

Детально з Планом розвитку можна ознайомитися за посиланням.


Всі новини