Канал «Україна» – улюблений канал українців у першому півріччі

Канал «Україна» – улюблений канал українців у першому півріччі

04.07.2019
Медіа Група Україна

За підсумками першого півріччя 2019 року, телеканал «Україна» впевнено утримує першість серед українських телеканалів за основними аудиторіями 18-54 (міста 50 тис. +) і 18+ (міста 50 тис.+).

За аудиторією 18-54 (50 тис.+), середня частка  (shr, %) каналу «Україна» в першому півріччі досягла 11,35%*, рейтинг (rat, %) – 1,44%*. За аудиторією 18+ (50 тыс. +), частка була 15,44%**, рейтинг – 2,60%**. А за аудиторією 4+  (Вся Україна), частка – 14, 62%***, рейтинг – 2,38%***.

У першому півріччі на каналі відбулося кілька гучних прем’єр розважальних проектів, серіалів та спецпроектів до виборчої кампанії.

Так, у лютому стартувало політичне ток-шоу «Головна тема. Вибір», яке виходило під час президентської кампанії. Проект відновив свій вихід до позачергових парламентських виборів. Загалом з моменту показу проект подивилося 16,46 млн глядачів***.

28 червня відбулась прем’єра політичного ток-шоу «Опозиція» з ведучим Тиграном Мартиросяном. Аудиторія першого випуску становила 3,5 млн українців***.

Протягом першого півріччя низку спецвипусків, присвячених найважливішим подіям країни, реалізували новини «Сьогодні». Зокрема, команда проекту транслювала в прямому ефірі дебати кандидатів в президенти на Олімпійському стадіоні, показувала глядачам хід голосування української діаспори за кордоном зі спеціально облаштованих студій з різних куточків світу, першою у прямих включеннях та ексклюзивних репортажах показувала історичний момент надання Православній Церкві України Томосу про автокефалію.

А також «Сьогодні» спільно з каналом «Україна» 16 травня організували грандіозний народний показ «Вишиванка Day». Так, випуск «Сьогодні» о 09.00, під час якого були прямі включення з події, став лідером свого слоту (*/**) і відбувся з часткою 15%, рейтингом – 1,37% за аудиторією 18+ (50 тис.+), а за аудиторією 18-54 (50 тис.+), часткою ­– 15,19%, рейтингом – 1,05%.

Новини «Сьогодні» залишаються беззаперечним лідером інформаційного мовлення серед широкої аудиторії. За півроку праймові випуски «Сьогодні» о 19.00 зібрали біля екранів 25,7 млн глядачів***.

Інформаційно-аналітичний тижневик «Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою» посів перше місце в слоті: за аудиторією 18+ (50 тис.+) частка – 18,56%, рейтинг – 6,42%, за аудиторією 18-54 (50 тис.+) частка – 11,88%, рейтинг – 3,11%. Загалом аудиторія проекту становила 19,40 млн глядачів***.

У лютому на каналі «Україна» успішно стартувало новітнє супер-шоу «Дивовижні люди» за всесвітньо відомим форматом The Brain про людей з видатними розумовими здібностями. За час виходу в ефірі проект зібрав середню частку 11,31%, рейтинг – 3,25% за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частку – 16,41%, рейтинг – 5,98% за аудиторією 18+ (50 тис.+). В цілому аудиторія шоу становила 16,26 млн глядачів***.

Лідером ранкових ефірів на вітчизняному ТБ за аудиторією 18+ (50 тис. +) залишається інформаційно-розважальна програма «Ранок з Україною», частка якої становила – 13,53%, рейтинг – 1,09%. Загалом свій день з ранковим шоу розпочинали 16,64 млн українців***.

Улюбленим продуктом денного показу є також проект «Агенти справедливості», який став лідером свого слоту і зібрав такі середні показники дивлення: за аудиторією 18+ (50 тис.+), частку – 17,87%, рейтинг – 2,67%, за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частку – 14,24%, рейтинг – 1,42%. Загалом, за детективними історіями головних героїв спостерігали майже 20 млн українців***.

Великою популярністю глядачів користувався сьомий сезон скріптед-реаліті «Реальна містика». За весь час проект був лідером свого слоту і зібрав такі середні показники перегляду: за аудиторією 18+ (50 тис.+), частку – 14,62%, рейтинг – 2,02%, а за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частку – 13,24%, рейтинг – 1,30%. Деякі випуски проекту стали рекордними, зокрема, програма від 22 березня отримала частку – 20,80% та рейтинг – 1,95% за аудиторією 18-54 (50 тис.+) і стала кращою з моменту виходу проекту в ефірі. За півроку детективне реаліті подивилося 22,34 млн глядачів***.

Також успішною стала прем’єра другого сезону майковер-шоу за власним форматом «Місія: краса». Так, середня частка проекту за аудиторією 18-54 (50 тис.+) становила 13,74%, рейтинг – 1,19%, за аудиторією 18+ (50 тис.+), частка була 15,62%, рейтинг – 1,91%. В цілому перше українське шоу перевтілень переглянули 10,07 млн українців***.

Також лідером глядацьких уподобань у першому півріччі канал «Україна» зробили ранкові, денні та праймові проекти власного виробництва («Сьогодні»*/**/***, «Ранок з Україною»**, «Зірковий шлях» */**/***, «Реальна містика»*/**/***, «Агенти справедливості»*/**/***, «Історія одного злочину»*/**/***, «Говорить Україна»**/***, «Головна тема» з Оленою Кот**/***, «Гучна справа»**/***, «Без паніки»**/***, «Контролер»***, «Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою»*/**/***), які отримали першість у своїх слотах.

Традиційно складовими успіху каналу стали кінопрем’єри праймових серіалів та міні-серіалів вихідного дня. Так, мелодрама «Серце матері» (спільного виробництва Star Media і каналу, за аудиторією 18+ (50 тис.+) зібрала частку – 21,56%, рейтинг – 7,88%, за аудиторією 18-54 (50 тис.+), частку – 12,96%, рейтинг –3,71%, в цілому серіал переглянуло 14,66 млн глядачів ***); мелодрама «Таємне кохання» (Star Media, частка – 27,67%, рейтинг – 10,33%, частка – 20,01%, рейтинг – 5,92%, аудиторія – 15,1 млн глядачів*** ); мелодрама з детективною складовою «Таємниці» (Panopticum, частка – 16,86%, рейтинг – 4,93%, частка – 9,94%, рейтинг – 1,90%, аудиторія – 21,1 млн глядачів***); мелодрама «Інша» (Star Media, частка –14,60%, рейтинг – 5,07%, частка – 9,51%, рейтинг – 2,64%, аудиторія – 12,7 млн***); детектив «Кримінальний журналіст» (Filmstream, частка – 14,70%, рейтинг – 5,45%, частка – 9,42%, рейтинг –2,74%, аудиторія – 12,7 млн***); мелодраматична сага «Чуже життя» (Star Media, частка – 16,84%, рейтинг – 4,60%, частка – 12,20%, рейтинг – 2,52%, аудиторія – 9,4 млн глядачів***).

Улюбленими програмами глядачів також були футбольні матчі. За відбірковими поєдинками на Євро-2020 національних збірних «Португалія – Україна», «Люксембург – Україна», «Україна – Сербія», «Україна і Люксембург» спостерігали 9,10 млн. вболівальників***.

* Дані розраховані для аудиторій у віці 18-54 вибірка "50 тис. +".

** Дані розраховані для аудиторій у віці старше 18 років вибірка "50 тис. +".

***Дані розраховані для аудиторії старше 4 років, вибірка "Вся Україна"

Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК. Оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Данні надані телеканалом "Україна". Дані за перше півріччя 2019 року – остаточні, розраховані за показниками rat%, shr% и cov#. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.


Всі новини