Українські канали тепер доступні на новій американській ОТТ-платформі Boss TV

Українські канали тепер доступні на новій американській ОТТ-платформі Boss TV

10.09.2021
Медіа Група Україна

Ще один окремий пакет з українськими каналами був запущений в результаті укладення нової угоди між медіахолдингом «Медіа Група Україна» та Boss TV – американським стримінговим сервісом. Основна аудиторія Boss TV – етнічні громади з усього світу. Тепер глядачі Boss TV можуть підписатися на пропозицію a la carte, до якої входять власні канали «Медіа Групи Україна»: «Україна 24», «Україна 1»/«Україна 2», «НЛО TV 2», а також традиційні канали партнерів: Star Cinema, Star Family, X-Sport, Рибалка TV.

 Олександр Ремезовський, директор департаменту дистрибуції платних каналів, «Медіа Група Україна»: «Ми зміцнюємо позиції міжнародної дистрибуції – запускаємо один за одним українські пакети. Це вже третій провайдер, із яким ми підписали подібну угоду. Кожен з них має високий технічний рівень. Партнерство з Boss TV дозволить охопити аудиторію українців у Північній та Південній Америці, які споживають контент за допомогою таких гаджетів, як планшети та смартфони, а також через Інтернет».

 Користувачі використовуватимуть мінімальну пропускну спроможність з найкращою можливою роздільною здатністю відео без втрати якості відео та аудіо. Передплатники можуть замовити запис будь-якої програми, і вона залишиться в хмарному сховищі, що дозволить економити місце в пам’яті мобільних пристроїв, зокрема телефонів і планшетів. Функція «живої взаємодії» дозволить користувачам виконувати дії, які їм пропонуються у відео у прямому ефірі. Наприклад, якщо користувач дивиться рекламний ролик мережі піцерій, він може торкнутися відео, щоб зробити замовлення, запросити інформацію або перейти на сайт цієї конкретної мережі.

 «Цифрова платформа Boss TV дозволяє споживачам транслювати контент у прямому ефірі та на замовлення, а також пропонує різноманітні інструменти маркетингу, даних, аналітики, які забезпечують компаніям можливості отримати прибутки й покращити взаємодію з власною аудиторією. За допомогою нашої платформи "Медіа Група Україна" матиме доступ до інформації про передплатників у режимі реального часу, що дасть змогу краще розуміти аудиторію та відповідно керувати власними можливостями бізнесу й контентом», – коментує директор із глобального розвитку бізнесу Хосе Патерностро (Jose Paternostro).

 Нагадуємо, що міжнародний канал холдингу «Медіа Група Україна» – «Україна 24» вже доступний у більш ніж 15 країнах світу для 30 мільйонів домогосподарств. Щобільше, українські пакети вже доступні для українців у Португалії та Канаді.


Всі новини