Фактори росту

Для забезпечення лідерських позицій на ринках присутності, підвищення вартості бізнесу і внеску Групи СКМ у розвиток української економіки ми керуємося такими принципами:

  1. Розумна диверсифікація бізнесу
    Зараз частка індустріальних активів у гірничо-металургійному та енергетичному бізнесах у складі бізнесу Групи СКМ займає приблизно 90%. Протягом наступних п'яти років ми плануємо довести частку фінансового, телекомунікаційного, медійного й інших неіндустріальних бізнесів у складі групи СКМ до 30%, не скорочуючи при цьому інвестиції в розвиток металургійної і енергетичної галузі.
  2. Постійне вдосконалення корпоративної структури та системи корпоративного управління
    Структура корпоративного управління Групи СКМ відповідає найвищим міжнародним стандартам і базується на найкращих світових практиках. Вона дозволяє швидко й ефективно приймати рішення, що забезпечує розвиток кожного з галузевих холдингів і напрямків бізнесу Групи. Завдяки впровадженої структурі корпоративного управління ми оперативно реагуємо на зміну економічних умов і можливості, що відкриваються на ринках.
  3. Безперервна робота над підвищенням операційної ефективності кожного бізнесу Групи
    Цей принцип лежить в основі інвестиційної стратегії на рівні групи. Він визначає наші підходи до інвестування в технології та обладнання і, що важливіше, в навчання й розвиток наших співробітників.
  4. Консервативний підхід до залучення зовнішнього фінансування
    Такий підхід був характерний для Групи СКМ й до настання економічної кризи у 2008 році. Ми вважаємо за краще зберігати низький коефіцієнт відношення позикових коштів до власного капіталу. На наш погляд, це є гарантією довгострокової стабільності бізнесу і знижує рівень ризику в умовах нестабільної ситуації на ринках.
  5. Інвестиції
    СКМ на постійній основі інвестує кошти в органічне зростання наявних напрямків бізнесу. Крім цього, ми готові інвестувати кошти в придбання нових бізнесів, які відповідатимуть затвердженій стратегії розвитку Групи.

Останнє оновлення: 02.03.2011