Роздрібна торгівля

Валдас Пузерас, генеральний директор ТОВ «Український Ритейл»

У 2006 році Група СКМ прийняла рішення вийти на ринок роздрібної торгівлі, заснувавши компанію «Український Ритейл».

Основна мета Компанії – створити одну з найбільших роздрібних мереж в Україні.

Станом на листопад 2016 року кількість магазинів торгівельної мережі «Брусничка» складає 101 магазина у Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій та Полтавській областях. 

Мережа працює у форматі «зручний магазин» площею 300-400 м2 з асортиментом до 6000 позицій. 

Головний офіс Компанії "Український Рітейл" розташований у Дніпрі, загальна чисельність співробітників – 2500 осіб. Персонал магазинів проходить попереднє навчання у власних навчальних центрах Компанії. 

До активів Компанії належать три розподільних центру загальною площею біля 12000 кв. м, товарообіг яких складає 60% від товарообігу торгової мережі, і виробничий цех, який забезпечує магазини м'ясною продукцією, свіжою випічкою і кулінарією. Власний автопарк складається з 46 вантажних автомобілів.

Основні конкурентні переваги магазинів торгової мережі «Брусничка» – зручне планування торгового залу, грамотно складений асортимент, оптимальна кількість персоналу, високий рівень обслуговування, індивідуальне та оперативне реагування на уподобання покупців у кожному конкретному районі.

Компанія здійснює рестайлінг магазинів мережі в новий формат - фрешмаркет «Бруснічка». Перші 3 фрешмаркета відкриті у вересні 2011 р. Характерною рисою фрешмаркетов є широка лінійка продуктів, так званого, напрямку «Фреш», а саме: більше 35% всього асортименту - це м'ясні та молочні продукти, хлібобулочні вироби, свіжі овочі і фрукти. Компанія «Український Ритейл» планує продовжувати розвиток торговельної мережі на Сході та у Центрі України, підвищувати фінансову ефективність, впроваджувати сучасні IT-технології, оптимізувати асортимент, ціноутворення та маркетингову політику.

Останнє оновлення: 14.12.2016