Медіа-бізнес СКМ

Євген Лященко, Директор «Медіа Групи Україна»

«Медіа Група Україна» успішно пройшла період становлення як холдинг, керуючий медіа-активами СКМ, сформувавши свій портфель активів, заклавши фундаментальні основи ефективного операційного менеджменту і міцно зайнявши на українському медійному ринку одну з лідируючих позицій. Зараз перед МГУ стоять завдання розвитку синергії між активами, утримання стратегічних переваг і подальшого підвищення операційної ефективності групи».

Медіа-холдинг «Медіа Група Україна» - управляюча компанія, яка об’єднує телевізійні, видавничі, друковані та new media-проекти Групи СКМ. Стратегічне завдання – створення інтегрованої системи, в якій всі активи холдингу доповнюють один одного. Холдинг є професійним інвестором в медіа-бізнес України.

ТОВ «Медіа Група Україна» - медіа-холдинг, який об'єднує національний телеканал загального інтересу «Україна», молодіжний телеканал НЛО TV, тематичний канал Індиго TV, тематичні канали «Футбол 1»/«Футбол 2», «Регіональну Медіа Групу» (канали «Донбас», «34 канал», «Сигма»), сейлз-хаус «Медіапартнерство», компанію «Діджитал Скрінз» (oll.tv), продакшн-компанії «Теле Про», Front Cinema і «Допоможемо ТБ», а також холдинг «Сьогодні Мультимедіа».

Останнє оновлення: 12.04.2016