Автозаправки

Олена Хілієнко, Генеральний директор компанії "Паралель"

«Стратегія компанії «Паралель» - це стратегія активного росту і самовдосконалення, що повністю відповідає довгостроковим цілям бізнесу Групи СКМ. Усвідомлюючи свою відповідальність перед українським суспільством, ми прагнемо будувати свою роботу на принципах високого професіоналізму, відкритості та активної громадянської позиції».

Бізнес групи СКМ у сфері торгівлі нафтопродуктами представлений компанією «Параллель».

ТОВ «Параллель-М ЛТД» - регіональний паливний оператор. Мережа АЗК під ТМ «Параллель» налічує 43 АЗК. Бренд «Параллель» сьогодні представлений в Запорізькій, Дніпропетровській областях, а також на підконтрольній території Донецької та Луганської областей.

Через дані мережі АЗС та АЗК компанія «Паралель-М ЛТД» реалізує моторне паливо, через мережу міні-маркетів при АЗС під власним брендом ZZZIP!! (42 міні-маркетів) - супутні товари, продукти харчування. Компанія надає послуги миття легкових автомобілів (4 мийки під брендом ZZZIP!!). Також «Параллель» активно розвиває оптову торгівлю паливом, корпоративними клієнтами компанії є більше 3000 підприємств і організацій. Компанія використовує нафтобази в місті Слов'янськ Донецької області і в Дніпропетровській області, має власний парк сучасних бензовозів і газовозів.

Перед компанією поставлена ​​мета - стати лідируючим оператором ринку оптової і роздрібної торгівлі нафтопродуктами Східної України шляхом планомірного і послідовного розширення мережі фірмових АЗС і АЗК, посилення позицій брендів на вітчизняному ринку. Також компанія має намір увійти в топ-3 компаній, що реалізують в Україні нафтопродукти великим оптом.

Останнє оновлення: 19.05.2016